Najważniejsze informacje

SILESIA WEDDING DAY 7

 

 

Podsyłamy Wam garść najważniejszych informacji dotyczących zbliżających się targów Silesia Wedding Day :)


Przeczytajcie proszę wszystkie punkty! To spora dawka wiadomości, ale dzięki nim unikniemy dużej ilości pytań :) 



1. Targi odbywają się w niedzielę, 17 marca 2019 roku w Walcowni w godz. 12:00-17:00

    adres: Katowice (Szopienice), ul. 11 Listopada 50 (dojazd od ulicy Rozdzieńskiej 25)



2. W sobotę, 16 marca 2019 - istnieje możliwość przygotowywania stoisk w godz. 16:00-19:30.



3. Do Walcowni można będzie wjechać samochodem za zgodą organizatorów i rozpakowania swoich rzeczy tylko w sobotę w godzinach 17:00-19:30. Każdy wjazd samochodu odbywać się będzie według kolejności przyjazdu samochodów (jeśli będzie padać - samochody mogą wjechać tylko w wyznaczoną część pod dachem by nie zabrudzić podłogi a jednocześnie wypakować rzeczy)- prosimy o wjazd, szybkie rozładowanie samochodu oraz błyskawiczny wyjazd, by nie zabierać miejsca dla innych wystawców. O godz. 19:30 zamykamy bramę i włączamy ogrzewanie na spotkanie, prosimy by zapamiętać godzinę zakończenia montażu stoisk w sobotę, byśmy mogli być gotowi również na spotkanie branżowe. 


W niedzielę - nie ma możliwości otwarcia tej bramy by nie uciekało nam ciepło. Hala jest bardzo wysoka - więc nie planujemy ochładzać pomieszczenia.

Wymiary bramy wjazdowej wynoszą 3,16 m na szerokość i 3,10 m na wysokość. 


Prosimy również by zwracać uwagę gdzie i po czym przyjeżdżacie - ponieważ w całej hali będą wyznaczone stoiska dla wystawców - nie wolno przejeżdżać po kablach, przedłużaczach i kartach z nazwami stoisk!


4. Dla wszystkich firm, którzy planują większą zabudowę - polecamy przyjazd dzień przed targami, ponieważ w dniu targów nie będzie można wjechać samochodem na teren Walcowni (samochody nie będą wpuszczane za bramę, ruchem będzie kierować specjalnie do tego wyznaczona osoba). Z doświadczenia poprzednich edycji - musimy uniknąć tworzenia się wąskiego gardła i braku przejazdu dla służb przeciwpożarowych / medycznych w razie nagłej potrzeby. Dlatego droga wjazdowa musi zostać zawsze przejezdna. Nie można więc jej tarasować.


W sobotę miejsce do rozładunku rzeczy będzie przy bramie, natomiast w niedzielę - będą to dwa inne miejsca (identycznie jak podczas poprzedniej edycji). 

5. W dniu targów można przygotowywać stoiska od godz. 8:00 - 11:00 (od godz. 11:00 wszystkie samochody będą już kierowane na parking). Ostatnią godzinę polecamy na końcowe dopieszczenie Waszych stoisk :)



6. Podczas naszych targów - nasi wystawcy będą proponować dla odwiedzających piwko i prosecco w formie poczęstunku, będzie też można kupić kawę. Oczywiście - w naszej strefie na zapleczu (przy toaletach) będzie znowu stał czajniczek i będzie można skorzystać z kawy i herbatki podczas przygotowań stoisk w oba dni. Podczas targów nie będzie to pomieszczenie zamykane, prosimy więc by nie zostawiać tam drogocennych rzeczy.



7. Ubierzcie się ciepło! Walcownia posiada już ogrzewanie na eventy, ale mimo wszystko zabierzcie ze sobą ciepłe swetry lub/i kurtki dla własnego komfortu. Hala jest duża i wysoka - w listopadzie 2018 jako jedni z pierwszych testowaliśmy ogrzewanie i wiemy, że ostatnio było aż za ciepło - ale mimo wszystko - lepiej mieć coś cieplejszego przy sobie. Ogrzewanie w dniu poprzedzającym targi będzie wyłączone.



8. Na stoiskach dostaniecie od nas dostęp do prądu, ale niech każdy mimo wszystko weźmie ze sobą swój przedłużacz, ponieważ prąd będzie podpięty w okolicach każdego ze stoisk.

Przedłużacze muszą mieć wyłącznik awaryjny oraz wtyczkę z bolcem.


Zapotrzebowanie na prąd - np. podpięcie ekspressu do kawy lub dostęp do siły  - musi być skonsultowane z organizatorem do dnia 1 marca 2019. W przeciwnym wypadku - możemy nie zagwarantować podpięcia rzeczy, które mogą powodować spięcie.



9. Na każdym stoisku będą znajdywały się dwa identyfikatory dla wystawców. Jeśli potrzebujecie więcej - będą możliwe do odbioru w dniu targów przy kasie biletowej.



10. Prosimy, abyście nie mieli roll upów by zachować piękny klimat całego wydarzenia.



11. Demontaż stoisk odbędzie się w niedzielę po targach od godz. 17.00 do 20.00. Pamiętajcie by nie zaczynać pakowania przed końcem targów. 



12. Na terenie Walcowni jest monitoring oraz ochrona. Prosimy jednak by nie zostawiać z soboty na niedzielę drogocennych przedmiotów na swoich stoiskach.



13. Na mapce będą zaznaczone miejsca, w których podczas poprzednich targów znajdowały się nagrzewnice. Jeśli zajdzie taka potrzeba - może dojść kilka dodatkowych w różnych miejscach. Dlatego stoiska mogą się wtedy delikatnie przesunąć o ich szerokość. 

Nagrzewnic nie można dotykać, ani nic w nich nie przekręcać. Nie można też na nich nic stawiać.  



14. Na naszym facebooku znajduje się grupa dla wystawców (aktualnych i tych, którzy brali już udział w naszych targach), oto link - czujcie się tam miło:

www.facebook.com/groups/1807259252887950



15. Aktualna mapka wystawców znajduje się poniżej. Możecie ją pobrać w większej rozdzielczości korzystając z WeTransfer:
https://wetransfer.com/downloads/f3997e76bd17c10cd209d2fcbbac1b2920190315130133/d3fa5bd3d7132765f3745f92d491a17220190315130133/7f6b92









W razie pytań śmiało piszcie sms lub dzwońcie.

Prosimy jedynie o kontakt telefoniczny lub smsowy.

Kontakt do organizatora: Katarzyna Adamczyk tel. 539-616-352.




Obszar roboczy 1MAPKA-SWD.png